چگونه سینه های خود را بزرگ کنیم ؟

حجم دهنده سینه

افزایش سایز سینه برای بسیاری از افراد، نمادی از زیبایی و تقویت زنانگی در زن محسوب می شود. بیشتر خانم ها می خواهند بدنی کامل داشته باشند و به همین دلیل ممکن است آن ها به دنبال راهکارهای خانگی برای افزایش سایز سینه خود باشند.

از نظر پزشکی، زنان برای بزرگ کردن سینه نیاز به جراحی های خاص با استفاده از پروتز را دارند. در این جراحی، یک جراح پروتز های تشکیل شده از جنس سالین و سیلیکون را در زیر بافت سینه قرار می دهد تا به اصطلاح پف کند.  اما این روش های جراحی ممکن است با بروز برخی عوارض جانبی همراه باشد و از طرفی هم متوسط ​​طول عمر یک پروتز ممکن است ۱۲ سال باشد؛ اما برخی روش های طبیعی برای افزایش سایز سینه مانند ماساژ وجود دارند.

حقایق جالب درباره سینه ها  

  • سینه های زنان فقط بعد از بارداری و شیردهی بزرگتر می شوند.
  • سینه ها به طور طبیعی تا ۴ سال پس از اولین دوره زن رشد می کنند.
  • یا سینه سمت چپ بزرگتر از راست است. در حالی که به نظر می رسد هر دو یک اندازه باشند.
  • اندازه سینه در کل زندگی یک زن تقریبا ۶ برابر تغییر می کند و تا حدودی اندازه سینه به نوع سوتین های که زن استفاده می کند بستگی دارد.
  • مصریان باستان اولین کسانی بودند که سرطان سینه را که در ۳۵۰۰ سال پیش در مورد پاپیروس ثبت شد، شناسایی کردند. همچنین مردان می توانند به سرطان پستان مبتلا شوند.

راهکارهای افزایش اندازه سینه در خانه استفاده از ماساژ دادن، تمرینات بزرگ کردن سینه و مصرف غذاهایی است که باعث بزرگتر شدن آن می شوند.

می توان اندازه سینه های خود را به طور طبیعی افزایش داد. برخی از راهکارها برای افزایش سایر سینه ها عبارتند از:

حفظ رژیم غذایی متناسب

غذاهایی مانند شیر، میوه و آجیل می توانند به بزرگ شدن طبیعی سینه کمک کنند. در اینجا چند دستور العمل سالم وجود دارد که نتایج را در یک ماه تضمین می کند.

شیر سینه های زنان کاملاً از چربی ساخته شده است و مصرف محصولات شیر ​​کامل که مملو از چربی هستند می توانند اندازه سینه را افزایش دهند. 
پاپایا پاپایا مخلوط با شیر باعث افزایش اندازه پستان می شود. با این حال، زنان باردار نباید از این مخلوط استفاده کنند.
دانه شنبلیله  دانه شنبلیله دارای منبع غنی استروژن است که سینه های بزرگتر را تحریک می کند. خمیر دانه شنبلیله با روغن خردل و ماساژ سینه ها با آن می تواند به عنوان یکی از راهکارهای خانگی برای افزایش سایز سینه استفاده شود.
دانه رازیانه پودر دانه‌ رازیانه را به غذای خود اضافه کنید یا خمیری درست کنید و آن را با روغن زیتون مخلوط و سین های خود را ماساژ دهید.
دانه های کتان  تخم کتان را بجوید. یا پودر دانه کتان را به غذای خود اضافه کنید.
آجیل آجیل ها منبع غنی از چربی های اشباع نشده اشباع هستند که برای ساخت بافت سینه ضروری می باشند.
سویا سویا سرشار از فیتواستروژن ها می باشد که هورمونی است که می تواند در بزرگ شدن سایز سینه ها موثر باشد. همچنین از رادیکالهای آزاد که باعث سرطان می شوند جلوگیری می کند.

یوگا

یوگا یک راه درمانی طبیعی بوده است. بدن را با ذهن متحد می کند و در مقابله با بیماری های روانی موثر است. برخی از روش های یوگا به عنوان یک راهکار خانگی برای افزایش سایر سینه در نظر گرفته می شوند.

بژوگانسانا همچنین به عنوان cobra posose شناخته می شود که در طی آن فرد مجبور است روی شکم خود دراز بکشد و پای خود را مستقیماً به زمین بچسباند و دستان خود را روی سینه خود بگذارد. هر روز 10 بار این تمرین باید تکرار شود.
اوستراسانا 
  •  در این روش که به زانو زدن شتر معروف است روی زانوهایتان بایستید و پاهایتان را کنار هم قرار دهید.
  • به آرامی به سمت عقب برگردید و دست‌هایتان را روی پاشنه پا بگذارید. سپس کمر خود را قوس داده و دنده‌هایتان را کش دهید. سرتان باید به سمت زمین کشیده شود. این روش همچنین به شما هضم خوبی می کند و باعث کاهش چربی بازوها و ران می شود.
دویکونسان همچنین به عنوان یک زاویه دوتایی شناخته می شود این روش شامل ایستادن، کشیدن هر دو دست خود به عقب، قفل کردن آن و خم شدن برای لمس سر به زانوها است. دویکونسان یکی از بهترین تمرینات یوگا برای بزرگ کردن سینه است.

ماساژدرمانی

ماساژدرمانی برای بزرگ کردن سینه ها به غیر از بهبود سلامت کلی پستان، ماساژ باعث افزایش گردش خون و کشش بافت های درون پستان می شود تا باعث شود آنها بزرگ و محکم به نظر برسند. مقداری روغن را در کف دست خود قرار داده و سینه ها را مالش دهید. در حدود ۱۵ دقیقه با حرکات دایره ای آنها را مالش دهید. این کار را دو بار در روز برای چند ماه انجام دهید تا نتایج مثبتی کسب کنید. ماساژ یکی از بهترین راهها برای افزایش سایز سینه است و استفاده از روغن های طبیعی یا لوسیون همراه با ماساژ می تواند تاثیر بیشتری داشته باشد.

برخی از روغن های گیاهی که می توان همراه با ماساژدرمانی سینه ها از آن ها استفاده کرد، عبارتند از:

  • رازیانه
  • روغن زیتون
  • روغن بذر کتان
  • کرم های بزرگ کننده سینه

روغن زیتون به عنوان یکی از موثرترین داروهای خانگی برای بزرگ کردن پستان در نظر گرفته می شود. ماساژ منظم با روغن زیتون می تواند باعث شود سینه ها نرم و سفت به نظر برسند. علاوه بر این، استفاده از روغن زیتون می تواند به کاهش خطر ابتلا به سرطان پستان کمک کند.

 روغن اسطوخودوس و روغن درخت چای

روغن های محبوب دیگری که در روز استفاده می شود  روغن اسطوخودوس  و روغن درخت چای است. آنها رشد بافت سینه را تحریک می کنند و باعث افزایش اندازه کلی آنها می شوند. روغن درخت چای و روغن اسطوخودوس را در مقادیر مساوی مخلوط کرده و حدود ۱۰ دقیقه روی پستان خود بمالید. آن را با آب ولرم بشویید و حداقل یک ماه این کار را روزانه تکرار کنید.

بهترین راه طبیعی برای افزایش اندازه سینه ها، انجام یک ماساژ روغنی است که می تواند شامل مراحل زیر باشد:

  • ۱: دستان خود را به صورت گردش در هر دو سینه حرکت دهید.
  • ۲: هر دو سینه ها را به سمت یکدیگر بکشانید.
  •  ۳: هر روز ۱۰ بار با استفاده از برخی روغن های طبیعی ذکر شده این تمرینات را تکرار کنید.

توجهاستفاده بیش از حد روغن ها می تواند منجر به التهاب و حساسیت شود.

مصرف مکمل ها

برای بزرگ کردن سینه مصرف برخی از مکمل ها ممکن است در بزرگ کردن سایز سینه تا اندازه ای تاثیر داشته باشند و بیشتر آن ها از مواد طبیعی ساخته شده و عوارض جانبی به همراه ندارند. تنها چیزی که می تواند تأثیر بگذارد، کرم، لوسیون یا کپسول می باشد که ممکن است منجر به بروز حساسیت و التهاب شود. قبل از تصمیم به استفاده از مکمل های برای بزرگ کردن سینه، حتماً با پزشک مشورت کنید.

آب پیاز

برای این کار، عسل، زردچوبه و آب پیاز را با هم ترکیب کرده و روی سینه خود بمالید. این ترکیب می تواند به تقویت سینه های سینه و افزایش اندازه سینه کمک کند. برای به دست آوردن نتیجه مؤثر، باید این روش درمانی را قبل از خواب اعمال کنید و اجازه دهید تا صبح بماند و صبح آن را با آب ولرم بشویید.

سینه بند مناسب بپوشید.

پوشیدن سینه بند کوچک یا خیلی بزرگ می تواند سینه های شما را کوچکتر از آنچه هستند نشان دهد. یک سینه بند بپوشید که به سینه شما کمک کند تا بلند شود. سینه بند های ضعیف نیز می تواند بسیار ناراحت کننده باشد.

افزایش سایز سینه به روش های طبیعی

علاوه بر آن افزایش اندازه پستان به روش طبیعی خوب است و می تواند اعتماد به نفس فرد را تقویت کند. بر همین اساس به عنوان برخی راهکارهای ساده می توانید موارد زیر را درنظر بگیرید:

  • ماساژ منظم پستان تولید پرولاکتین را افزایش می دهد. پرولاکتین هورمونی است که مسئول بزرگ شدن پستان می باشد.
  • مصرف چای ریشه قاصدک هم می تواند به رشد سلول ها و بافت های جدید پستان کمک می کند. برای نتایج بهتر باید دو بار در روز مصرف شود.
  • غذاهای غنی از استروژن مانند سیب، دانه شنبلیله، روغن زیتون، پرتقال، هلو، لبنیات، گردو، زنجبیل، بادام زمینی و غیره. را به رژیم غذایی روزمره خود اضافه کنید.
  • توصیه می شود از روغن های اساسی مانند روغن زیتون، روغن درخت چای و روغن اسطوخودوس برای ماساژ روزانه ۱۰ بار استفاده کنید. این روغن ها همچنین می توانند از بروز خطرات سرطان و سایر آلرژی ها جلوگیری کنند.

سینه های زنان در دوران شیردهی به دلیل ذخیره شیر در آن بزرگتر می شوند و اندازه سینه بعد از متوقف شدن شیر دهی، تمایل به کوچک شدن دارند. با افزایش انگیزه های جنسی، هیجان پس از ازدواج ایجاد می شود. در این مرحله، به دلیل برانگیختگی جنسی، نوک سینه های زنان تمایل به نعوظ دارند. رگ های ریز در پستان نمایان می شوند که اغلب به عنوان نشانه افزایش اندازه سینه در نظر گرفته می شوند. مکیدن پستان باعث تحریک میل جنسی می شود اما سینه ها را بزرگ نمی کند. مصرف فرآورده های شیر باعث بزرگتر شدن آن می شود. رابطه جنسی منظم باعث افزایش اندازه پستان نمی شود. البته رابطه جنسی اثرات نوک پستان را تحریک کرده و سینه ها را سفت می کند.

پاسخ دهید