۷ مزیت استفاده از کاپوت ساتن

۷ مزیت استفاده از کاپوت ساتن

 از گره خوردن مو جلوگیری می‌کند:

همانطور که در خواب غلت می‌زنیم تار‌های مو به یکدیگر گره می‌خورند و فردای آن شب به سختی از هم باز می‌شوند. برای جلوگیری از این مشکل توصیه می‌شود قبل از خواب مو‌های خود را با یک کلاه ساتن بپوشانید.

مو‌ها را مرطوب نگه می‌دارد:

ملافه‌های ما بیشتر از موادی مانند پنبه که جاذب هستند ساخته می‌شوند. وقتی در طول شب روی آن‌ها می‌خوابیم رطوبت را از تار‌های مو جذب می‌کنند و خشک می‌شوند. از آنجایی که مو‌های خشک مستعد آسیب هستند همیشه به دنبال راه‌هایی باشید تا موها طراوت خود را از دست ندهند.کاپوت باعث می‌شود که تمام مواد مرطوب‌کننده‌ای که به مو اضافه شده‌اند در مو باقی بمانند.

موخوره را کاهش می‌دهد:

مو‌های طبیعی به ویژه اگر روی پارچه‌های پنبه‌ای باشند مستعد وز شدن هستند. هر بار که در خواب غلت می‌زنیم تار‌های مو به رشته‌های نخ روی بالش ما ساییده می‌شوند به خصوص اگر از پنبه ساخته شده باشد و باعث ایجاد اصطکاک می‌شود. این می‌تواند به مو‌های شما استرس وارد کند و منجر به وز شود. برای به حداقل رساندن موخوره باید میزان اصطکاک تار‌های موی خود را کاهش دهید. اینجاست که کلاه ساتن به کارتان می‌آید. ساتن یک ماده صاف و لغزنده است و باعث وز شدن نخواهد شد.

مدل مو را حفظ می‌کند:

پوشاندن مو‌هایتان با کلاه ساتن باعث می‌شود که مو‌هایتان به طور ایمن جمع شود. به این ترتیب مدل‌های فر و بافته شما برای مدت طولانی‌تری خوب به نظر می‌رسند.

 از ملافه‌ها در برابر محصولات مو محافظت می‌کند:

یکی از مزایای نادیده گرفته شده کاپوت ساتن تمیز نگه داشتن ملافه‌ها است. با استفاده از کاپوت ساتن هنگام خواب مانعی بین مو‌ها و ملافه‌های شما ایجاد می‌شود. در نتیجه ملافه‌های شما محصولاتی را که روی مو‌های خود استفاده کرده‌اید جذب نمی‌کند و این به تمیز نگه داشتن ملافه‌های شما کمک می‌کند.

حالت استایل مو را عوض نمی‌کند:

مطمئن شوید که مو‌های خود را به صورت بافت بسته‌اید و سپس آن را با یک کلاه ساتن پوشانده‌اید. وقتی صبح کلاه ساتن را در بیاورید حالت دادن به مو‌هایتان راحت‌ترخواهد شد.

 از جوش صورت جلوگیری می‌کند:

وقتی بدون کلاه می‌خوابید محصولات مو به راحتی می‌توانند به صورت شما راه پیدا کنند. این ممکن است با تماس مستقیم مو با صورت شما یا جذب محصولات توسط روبالشی جایی که صورت شما در تمام طول شب روی آن خوابیده است اتفاق بیفتد. محصولات مو همیشه روی پوست بی‌خطر نیستند. آن‌ها ممکن است حاوی مواد شیمیایی سمی باشند که می‌تواند برای پوست صورت شما تحریک‌کننده باشد و باعث ایجاد جوش شود. یک کلاه ساتن تضمین می‌کند که محصولات مو به صورت شما برخورد نمی‌کند.

پاسخ دهید