لیفت صورت با نخ

لیفت صورت با نخ چیست و چه تاثیری بر پوست دارد؟

در بازه سنی 30 الی 50 سالگی، پوست انسان به تدریج کیفیت خود را از دست داده و با چروک و افتادگی‌هایی همراه می‌شود. اگر آثار پیری پوست زیبایی شما را تحت تاثیر قرار داده و اعتماد به‌ نفستان را کم کرده، علاج آن در عمل زیبایی لیفت صورت با نخ است.

چند سالی است که عمل زیبایی لیفت صورت، در میان افراد به خصوص خانم‌ها رواج یافته است؛ اگر به این نوع عمل و تاثیرات آن علاقه‌مندید، در ادامه با ما همراه باشید و در خصوص لیفتینگ نخ مرکز زیبایی شاهکار، اطلاعات کسب کنید.

لیفت صورت با نخ چیست؟

اگر تا به حال اسم لیفت صورت با نخ به گوشتان خورده اما هیچ­گاه بطور دقیق با آن آشنا نشده‌اید، باید بدانید که لیفت صورت عمل زیبایی برای فرم‌دهی به پوست صورت بشمار می‌رود. این عمل زیبایی جایگزین کم تهاجمی برای جراحی لیفت صورت است؛ در لیفت با نخ با قرار دادن نخ لیفتینگ در پوست صورتتان، پوست افتاده را بالا کشیده و بافت آن را سفت می‌کند.

خالی از لطف نیست که بدانید نخ‌های استفاده شده در لیفت صورت، به صورت خاردار بوده و به افزایش کلاژن‌سازی پوست شما کمک می‌کند؛ افزایش کلاژن‌سازی هم پوستی سفت و با طراوت را برای شما به ارمغان می‌آورد.

در خصوص مزایای لیفت صورت با نخ می‌توان گفت که با وارد کردن نخ‌های قابل جذب به پوست، صورت فرم طبیعی خود را حفظ می‌کند؛ این در صورتی است که در جراحی لیفت، ممکن است پوست صورت زیادی کشیده شده و جلوه‌ای غیرطبیعی به خود بگیرد.

همچنین اگر به دنبال ریسک کمتر و هزینه معقول‌تر هستید، همچنان گزینه منطقی، لیفت با نخ است.

نحوه عملکرد لیفت صورت با نخ

تا به اینجا به طور کلی با لیفت صورت با نخ و تاثیرات آن آشنا شدید. حال این سوال مطرح می‌شود که لیفت صورت به چه شکلی انجام می‌شود؟ در خصوص این سوال باید گفت که لیفت با نخ در مرکز زیبایی شاهکار در دو مرحله اجرا و پیاده‌سازی می‌شود.

در قدم اول پزشک متخصص، نخ‌های نازک و قابل جذب را به زیر پوست تزریق کرده و آن‌ها را می‌کشد. در ادامه نخ‌های خارداری که در پوست شما تزریق شده‌اند، به ماهیچه و پوست شما چسبیده و پوست را محکم کرده و به فرم طبیعی خود برمی‌گردانند.

جالب است بدانید، در لحظه‌ای که نخ‌های خاردار به پوست وارد می‌شوند، پوست تحریک شده و کلاژن‌‌سازی شروع می‌شود. برای کلاژن‌سازی، اهمیتی ندارد که بافت زیر پوستی آسیب ببیند؛ همین که بدن متوجه حضور نخ‌ها در زیر پوست شود، کلاژن‌سازی را آغاز می‌کند.

اما کلاژن‌سازی چه تاثیری بر سلامت پوست دارد؟ در جواب این سوال باید گفت که کلاژن‌سازی شکاف‌های موجود بر روی پوست را از بین برده و بافت ارتجاعی را به پوست بازمی‌گرداند.

روش اجرا لیفت صورت با نخ

درست است که نحوه اجرا لیفت صورت، به ناحیه‌ای که برای لیفت انتخاب می‌شود بستگی دارد، اما تکنیک‌ و پروسه کلی آن به شکلی مشابه است. پس از جای گرفتن شما بر روی تخت جراحی، با اعمال الکل و بی‌حسی‌های موضعی، عمل لیفت صورت انجام می‌شود.

در ادامه دکتر متخصص، با استفاده از سوزن باریکی، نخ‌‌های لیفتینگ را به زیر پوست شما تزریق ‌می‌کند؛ این پروسه ممکن است 30 الی 40 دقیقه زمان ببرد. پس از تزریق نخ‌ها، می‌توانید سفت شدن ماهیچه زیر پوست خود را احساس کنید. در انتها هم پس از چند دقیقه سوزن‌ها از پوست شما خارج شده و عمل لیفت صورت با نخ با موفقیت به پایان می‌رساند.

نواحی مناسب برای لیفت صورت با نخ

  • پیشانی
  • گونه‌ها
  • خط ابرو
  • نواحی زیر چشمی
  • فک
  • خط فک

هزینه لیفت صورت چقدر است؟

همان­طور که بنظر می‌رسد هر عمل زیبایی مانند لیفت صورت با نخ، به عوامل فراوانی بستگی دارد؛ مواد استفاده شده، ناحیه مدنظر و تجربه پزشک متخصص تنها بخشی از عوامل موثر در هزینه لیفتینگ است. شما می‌توانید با برقراری ارتباط با پشتیبانان مرکز زیبایی شاهکار، در کنار برخورداری از مشاوره‌ای مناسب، پس از مشخص کردن ناحیه مدنظر خود جهت لیفت، از هزینه عمل هم آگاه شوید.

اما بطور کلی بد نیست بدانید که عمل لیفت صورت با نخ، عملی پرهزینه به‌شمار نرفته و نسبت به عمل جراحی لیفت هزینه‌بردار نیست. جراحی لیفت در کنار هزینه سنگین جراحی، نیاز به بستری در بیمارستان و مراقبت‌های ویژه داشته که ممکن است پرداختی سنگینی را روی دست شما بگذارد.

چرا انتخاب پزشک متخصص برای لیفت صورت با نخ اهمیت دارد؟

همان­طور که در بخش‌های قبلی متوجه شدید، هدف عمل لیفت صورت با نخ، تحریک پوست جهت تولید کلاژن و جوان‌سازی پوست است. درسته که این عمل جراحی روشی کم تهاجمی بشمار می‌رود؛ اما همه این نتایج زمانی عملی می‌شود که فرد متخصص، از تجربه کافی برخوردار بود و الگوهای درستی را در اجرا لیفتینگ نخ بکار ببرد.

پزشک اجراکننده لیفت صورت، در کنار استفاده از بهترین متریال نخ لیفت، باید به جدیدترین تکنیک‌ها لیفیتنگ آشنا باشد تا بهترین نتیجه را برای شما رقم بزند. در مرکز زیبایی شاهکار، عمل زیبایی لیفت صورت با نخ توسط دکترهای متخصصی با بیش از یک دهه تجربه انجام می‌شود؛ پس نگران عمل زیبایی خود نباشید و لیفتینگ صورت خود را به مرکز شاهکار بسپارید.

در پایان به عنوان جمع‌بندی باید اشاره کنیم که در این محتوا با عمل زیبایی لیفت صورت با نخ آشنا شدیم و در خصوص ویژگی‌های آن اطلاعاتی کسب کردیم. در کلام آخر باید اضافه کنیم که اگر تصمیم به انجام این عمل زیبایی دارید، بهتر است با مرکز زیبایی شاهکار آشنا شوید.

مرکز زیبایی شاهکار با بیش از 12 سال فعالیت در زمینه پوست، مو و زیبایی، در خیابان بهشتی تهران واقع شده است. این مرکز با بکارگیری تکنیک‌ها و تجهیزات روز دنیا، آماده خدمت‌رسانی به هم‌وطنان خود است. اگر همچنان از تصمیم خود مطمئن نیستید و تردید دارید، همین حالا با برقراری تماس با مرکز زیبایی شاهکار، با مشاوران آن صحبتی داشته باشید.

همچنین اگر قصد دارید که با دیگر خدمات این مرکز آشنا شوید، کافی است که در وبسایت رسمی آن‌ گردشی داشته باشید.

متا: عمل لیفت صورت با نخ، عملی زیبایی در جهت رفع افتادگی پوست و تراوت بخشیدن به بافت است. این عمل با فعال کردن کلاژن‌سازی پوست، به پوست جانی دوباره بخشیده و به زیباسازی آن کمک می‌کند.

پاسخ دهید