۲۰ رفتار جنسی که زنان از آن بیزارند

۲۰ رفتار جنسی که زنان از آن بیزارند

. برای آقایان، دانستن اینکه چطور باید رابطه جنسی ایده آلی با همسرشان داشته باشند، با دریایی از فرضیات اشتباه و انتظارات غلط همراه است. فارغ از میزان شناختی که طرفین از همدیگر پیدا می کنند و به کمک آن می توانند علایق و سلیقه همدیگر را تشخیص دهند، ارتباط کلامی قبل، حین و پس از معاشقه هم می تواند اهمیت فراوانی داشته باشد تا این فرضیات و انتظارات نادرست اصلاح شود. با این وجود از آنجایی که آقایان در سرتاسر جهان ویژگی های مشترکی هم از نظر طرز فکر با یکدیگر دارند، اشتباهات و رفتارهای نادرستی وجود دارد که نسبت به بقیه شایع تر و رایج تر است. در این مطلب به بررسی ۲۰ مورد از این رفتارهای جنسی غلط می پردازیم که بانوان از آنها بیزارند. با ما همراه باشید.

  1. بی مقدمه معاشقه را آغاز می کنند

این مورد یکی از مهمترین و پیش پا افتاده ترین رفتارهایی است که زنان در خصوص مردان از آن متنفرند. برخلاف مردان، تحریک در زنان به آرامی شروع می شود و به مرور افزایش می یابد، پس باید قبل از آغاز رابطه جنسی زمانی را برای تحریک طرف مقابلتان بگذارید. صحبت و گفتگوی تحریک آمیز، لمس دستان، بوسیدن لب ها و گردن تنها مثال های ساده ای از مقدمه چینی برای معاشقه هستند.

بدون شک، یکی از راهکارهایی که می تواند برای بانوان لذت بخش باشد، احساس ایمنی در روابط جنسی است. این موضوع را می توان به سادگی و با همراه داشتن یک کاندوم در کنترل کامل گرفت.

  1. در حین رابطه بیش از حد ساکت هستند

خانم ها از مردانی که در سکوت با آنها رابطه برقرار می کنند بیزارند، چون نمی توانند واکنش طرف مقابلشان را درک کنند و بفهمند او چه حسی دارد. پس سعی کنید در هنگام رابطه احساساتتان را به زبان بیاورید!

  1. در حین رابطه بیش از حد صحبت می کنند

اما به زبان آوردن احساسات و تمایلات نباید از حد بگذرد. حراف بودن و سخنوری جایی در معاشقه ندارد. تعادل را پیدا کنید و به آن بچسبید! بدیهی است برخی بانوان علاقه خاصی به سخنان تحریک کننده حین رابطه دارند، اما این موردی است که باید در خصوص آن از قبل اطمینان داشته باشید.

  1. معاشقه را بیش از حد کش می دهند

حدود بیست دقیقه رابطه حدی است که هم آقایان و هم خانم ها دیگر خسته می شوند. اگر پیش از معاشقه از میزان استقامت طرف مقابل اطلاع ندارید، بهتر است این موضوع را بپرسید یا حین معاشقه سعی کنید میزان خستگی او را حدس بزنید. کش دادن بیش از حد رابطه فقط می تواند مضر باشد.

  1. جوراب هایشان را درنمی آورند

این موردی عجیب اما بسیار رایج در میان زنان است. بانوان مردانی را که تنها جوراب به پا داشته باشند جذاب نمی دانند، به خصوص اگر جوراب های مد نظر چندان هم تمیز یا سالم نباشد. پس این نکته را گوشه ذهنتان داشته باشید.

  1. بیش از حد روی سینه ها متمرکز می شوند

بسیاری از مردان فکر می کنند سینه های زنان نقطه حساسی از بدن آنهاست و باید وقت زیادی برای این قسمت بگذارند. گرچه این قسمت از بدن بانوان به طور میانگین تحریک پذیرتر از بسیاری نقاط دیگر است، اما در نهایت میزان وقت گذاشتن برای آن بسته به فرد فرق می کند. پس باید در این خصوص اطلاع پیدا کنید و بعد برایش وقت بگذارید.

  1. نظافت بدن قبل از رابطه را در نظر نمی گیرند

هیچ چیز بیشتر از یک بدن آلوده با بوی نامطبوع نمی تواند بانوان را از معاشقه بیزار کند. پس حتما قبل از رابطه سعی کنید استحمام کنید. به خصوص آلت تناسلی آقایان باید تمیز باشد که مشکلات بهداشتی هم به وجود نیاید.

  1. وقتی نکته ای را در حین معاشقه گوشزد می کنید، به آن توجه نمی کنند

مردان گاهی اوقات در حین رابطه می توانند اندکی در جو رویداد گم شوند و توجهشان را از دست بدهند. مردی که به اشاره های خانم برای لذت بیشتر اشاره نمی کند، به سرعت او را از خود بیزار می کند.

  1. از دستانشان به خوبی استفاده نمی کنند

استفاده از دست ها در هنگام معاشقه یک هنر است و مردانی که از دستانشان به خوبی بهره نمی برند، به سرعت جذابیت خودشان را برای خانم ها از دست می دهند. صرف لمس بدن لذت بخش نیست. کمی خلاقیت داشته باشید!

  1. به خط قرمزهایتان احترام نمی گذارند

اما این خلاقیت باید کنترل شده باشد. اگر خانم قبل از رابطه خط قرمزهای مشخصی برایتان ترسیم کرده است، به آنها احترام بگذارید. آقایان عزیز! فانتزی شما الزاماً نیاز نیست امشب به واقعیت تبدیل شود!

  1. بدون اطلاع قبلی رابطه مقعدی را پیش می کشند

این مورد ارتباط نزدیکی با مورد دهم دارد. بعضی مردان به شدت شیفته رابطه مقعدی و امتحان کردن آن هستند، با این حال اقدام برای آن بدون اطلاع قبلی در حین معاشقه می تواند برای خانم ها به شدت ناراحت کننده باشد. پس حتما قبل از این کار صحبت دقیقی در خصوص رابطه مقعدی با همسرتان داشته باشید.

  1. علاقه ای به کاندوم ندارند

بسیاری از مردان به دلایل مختلف از کاندوم ها متنفرند و تمایلی به استفاده از آنها نشان نمی دهند. این موضوع اغلب به خاطر احساس لذت کمتری است که هنگام استفاده از این محصولات حس می کنند. با این وجود، به دلایل مختلف بهداشتی و جنسی بهتر است این عقیده را عوض کنید و حداقل اگر خانم درخواست کرد، مرد از استفاده از کاندوم ابایی نداشته باشد.

  1. به اندازه کافی در حین معاشقه فعال نیستند

رها کردن معاشقه و انتظار داشتن از خانم برای بدست گرفتن فرآیند (گرچه برای بعضی خانم ها یک فانتزی است)، اما به طور میانگین صحیح نیست. هر دو طرف باید حین معاشقه فعال باشند و سهم خودشان را به انجام برسانند. در این مورد بهتر است با طرف مقابل صحبت کنید و حد و حدود خاصی تعیین نمایید.

  1. به تنوع در رابطه فکر نمی کنند

پس از چندین بار برقراری رابطه، همه چیز برای دو طرف تکراری می شود. اما آقایان به دلایلی مانند علاقه خودشان به یک کار خاص یا ترس از امتحان کردن روش های جدید از ایجاد تنوع در معاشقه خودداری می کنند. این مورد می تواند به شدت برای خانم ها خسته کننده و بیزارکننده باشد.

  1. فقط به خواسته های خودشان فکر می کنند

این مورد هم به مورد چهاردهم بسیار نزدیک است. خودخواهی در هنگام رابطه جنسی، برای هر کدام از زوجین، می تواند در طرف مقابل احساسات منفی به وجود بیاورد. پس سعی کنید به خواسته های همسرتان هم توجه داشته باشید.

  1. در مورد توانایی های خود صادق نیستند

گاهی مردان در خصوص توانایی های خود برای رساندن خانم ها به ارگاسم چندان صادق نیستند و اگر بخواهیم بدون قصد و غرض بگوییم، در این مورد مبالغه می کنند. قول دادن و عمل نکردن به آن برای خانم ها جزو گناهان نابخشودنی است، پس حتما حواستان باشد چندان در مورد توانایی هایتان غلو نکنید!

  1. پس از ارگاسم دیگر به معاشقه فکر نمی کنند

خانم ها پس از تجربه ارگاسم، مدت زمان بیشتری در حالت لذت باقی می مانند. در این حالت آنها به توجه نیاز دارند و چیزهای ساده ای مانند بوسه و در آغوش گرفتن می تواند به شدت در تثبیت لذتشان موثر باشد. اما برخی آقایان بلافاصله پس از اینکه خودشان به اوج لذت می رسند دیگر توجهی به طرف مقابل معطوف نمی کنند.

  1. به نشانه های لذت بخش نبودن رابطه برای طرف مقابل توجه نمی کنند

به خصوص خانم هایی که تجربه جنسی اندکی دارند، در هنگام تجربه یک کار جدید حین معاشقه ممکن است احساس درد یا ناراحتی داشته باشند. با نیم نگاهی به چهره، لحن صدا یا حتی پرسیدن از طرف مقابل، مردان می توانند از این وضعیت باخبر شوند و هر کاری را که ناخوشایند است متوقف کنند.

  1. به طرف مقابل احترام نمی گذارند

گرچه برخی خانم ها از رابطه خشن لذت می برند و حتی ممکن است برای آن فانتزی داشته باشند، اما این موردی نیست که بدون اطلاع قبلی به سراغش بروید. دو طرف باید حین رابطه همچنان به همدیگر احترام بگذارند. هرچه باشد، خانم صرفاً اسباب لذت آقا نیست و همین موضوع به طور برعکس هم صدق می کند.

  1. بیش از حد دستور می دهند

این مورد هم به نکته نوزدهم نزدیک است. گاهی دستور دادن بیش از حد حین رابطه می تواند برای خانم ها به عنوان نقطه مقابل تحریک کننده عمل کند و به سرد شدن رابطه منجر شود. مردان نباید فراموش کنند که در زبان فارسی به رابطه جنسی «نزدیکی» هم گفته می شود، پس در نظر داشته باشید که حین این عمل شما و خانم در یک سطح قرار می گیرید و هر دو می خواهید لذت ببرید. دستور دادن، امر و نهی کردن و امثالهم را فراموش کنید و به هرچه نزدیک تر شدن به طرف مقابلتان فکر کنید.

پاسخ دهید