راهنمای خرید بهترین روغن خراطین اصل

راهنمای خرید بهترین روغن خراطین اصل

. روغن خراطین یکی از بهترین محصولات طبیعی و ارگانیک برای حجم دهی عضلات و زیبا سازی پوست است. این روغن می تواند شما را از عمل های جراحی هزینه دار و خطرناک بی نیاز کند. آیا همچین ادعایی صحت دارد؟ بله. در این مقاله شما را با خواص فوق العاده این روغن جادویی آشنا و برای خرید روغن خراطین اصل کمکتان می کنیم. اگر می خواهید به همه رازهای این محصول پی ببرید با ما همراه باشید.

روغن خراطین چیست؟

عصاره پودر کرم ایزینیا فتیدا با روغن های کنجد یا زیتون ترکیب می شود و در نهایت روغن خراطین را به وجود می آورد. این روغن از دیرباز مورد استفاده ایرانیان و دیگر مردم دنیا بوده و اثر گذاری آن اثبات شده است.

خراطین بخاطر عمل کلاژن سازی، حجم دهی عضلات و ترمیم بافت مورد استفاده خانم ها و آقایان قرار می گیرد. الانتئین، هگزادکالوئیک اسید، لینولئیک اسید، ویتامین E، امگا 3 و امگا 6 ترکیبات سازنده آن هستند.

این روغن می تواند اندام های شما را خوش فرم تر کند و اعتماد به نفستان را بالا ببرد به شرط آن که اصل باشد. چرا که روغن های تقلبی هیچ تاثیری نخواهند داشت و استفاده از آن ها کاملا بیهوده است.

با خرید روغن خراطین اصل با صرف هزینه ناچیز خود را درگیر بوتاکس و دیگر عمل های جراحی و استفاده از قرص های مضر نخواهید کرد. کافی است که این محصول را به صورت موضعی روی محل مورد نظر مالش دهید تا به نتیجه دلخواه برسید. در ادامه همه نکات مربوط به خواص و خرید این روغن را برایتان توضیح می دهیم.

خواص جادویی روغن خراطین

1- حجم دهنده، بزرگ کننده و سفت کننده سینه و باسن خانم ها

2- حجم دهنده آلت تناسلی آقایان و افزایش قطر و طول آن

3- فرم دهنده باسن، سینه، گونه و لب ها

4- افزایش گردش خون

5- از بین برنده لک، جای جوش و زخم

6- کلاژن سازی و رفع چین و چروک صورت

7- درمان زود انزالی

8- رفع گودی و سیاهی زیر چشم

9- از بین برنده خط خنده، خط اخم و دیگر خطوط صورت

10- تقویت قوای مردانه برای ایجاد رابطه جنسی مطلوب

11- چاق کننده صورت

12- رفع خطوط جا مانده و ترک های شکم بعد از زایمان

13- حجم دهی عضلات ورزشکاران

نحوه استفاده از روغن های خراطین

نحوه استفاده از این روغن چندان سخت نیست. فقط باید به طور کامل محل مورد نظر را ماساژ دهید و برای نتیجه گرفتن صبور باشید. حداقل 2 تا 2.5 ماه برای دیدن نتیجه مطلوب زمان لازم است.

برای استفاده از روغن خراطین، ابتدا باید محل مورد نظر را با آب صابون یا شامپو خوب بشویید. سپس اندام را به مدت 10 دقیقه ماساژ دهید تا گردش خون زیاد شود.

در مرحله بعد چند قطره روغن روی محل بچکانید. میزان روغن بسته به سطح اندام مورد نظر شماست. به اندازه ای روغن بریزید که به راحتی بتوان تمام آن قسمت را ماساژ داد.

سپس به مدت 10-15 دقیقه با حرکات دورانی و نقطه ای اندام را ماساژ دهید. جهت ماساژ دادنتان به سمت بالا نیز باشد تا عمل لیفت هم انجام شود.

این کار را روزانه 2 بار و به مدت 2 ماه تکرار کنید. برای افزایش حجم آلت تناسلی بهتر است شب ها قبل خواب عمل ماساژ دهی با روغن را انجام دهید. دقت داشته باشید که روغن با بیضه ها تماس پیدا نکند.

پس از اتمام ماساژ و جذب شدن روغن، اجازه دهید تا دو ساعت بعد روی پوست بماند. پس از پایان این زمام پوستتان را بشویید و خشک کنید.

سوالات متداول در رابطه با روغن خراطین اصل

1. آیا اثر روغن خراطین دائمی است؟

یکی از سوالات پر تکرار و مهم در مورد این محصول ماندگاری آن بعد از استفاده است. اثری که روی بافت های بدن می گذارد دائمی است و بعد از قطع استفاده از بین نمی رود، چون از طریق رشد بافت باعث حجیم شدن اندام ها می شود و یا با کلاژن سازی چین و چروک ها را از بین می برد. چون کاملا طبیعی عمل می کند، اثرش موقتی نیست.

تنها در یک صورت اثر این روغن از بین می رود که آن هم بسته به چاق یا لاغر شدن کلی خود فرد است. یعنی اگر فرد وزن کم کند، کل اندام هایش تغییر فرم پیدا می کنند و قسمت هایی که با استفاده از روغن خراطین هم حجیم شدند نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

2. روغن خراطین اصل چه رنگیه؟

روغن خراطین جزء محصولاتی است که به علت پر طرفدار بودنش مدل های مختلفی از آن در بازار وجود دارد. سودجویان برای این که محصولات ناخالص و تقلبی خود را به فروش برسانند، از نام روغن خراطین اصل برای محصولاتشان استفاده می کنند. اما واقعا چطور می توان مدل اصل آن را تشخیص داد؟

یکی از بهترین راه ها برای تشخیص اصل یا تقلبی بودن توجه به رنگ آن روغن است. روغن اصل رنگی قهوه ای تیره دارد. هر چقدر ناخالصی موجود در آن بیشتر شود، رنگش روشن تر خواهد شد و به سمت قهوه ای روشن و یا زرد متمایل می شود.

برای خرید انلاین حتما به سراغ فروشگاه های معتبر و شناخته شده بروید. اما اگر به صورت انلاین خرید نمی کنید، حتما در فروشگاه روغن را تکان دهید تا رسوبات ته نشین شده در روغن پخش شوند. اگر رنگ آن به قهوه ای تیره تبدیل شد، بدانید که محصول اصل و با کیفیت است.

3. از کجا روغن خراطین اصل بخریم؟

روغن خراطین اصل به سختی در بازار پیدا می شود و همه فروشگاه ها جنس خوب این روغن را ندارند. با این حال محصولات تقلبی خود را با نام اصل به مردم می فروشند. خریدار به این افراد سودجو اعتماد می کند و بعد از مصرف محصول و حاصل نشدن نتیجه متوجه می شود که محصول فیک و تقلبی خریده است.

سعی کنید برای خرید این مدل محصولات ارگانیک از مراکز معتبر خرید کنید.

خرید روغن خراطین اصل
 

پاسخ دهید