بهترین زمان استفاده از روغن خراطین چه زمانی می باشد؟

تاثیر روغن خراطین بر روی پوست

. روغن خراطین اصل، دارای خواص فراوانی است و در گذشته در طب سنتی آسیا و اروپا، به عنوان بهترین روش درمان طبیعی برای بزرگ کردن سایز اندام‌های مختلف بدن استفاده می شد. در قدیم از این روغن در طب و جایگزینی برای کرم‌های شیمیایی امروزی مورد استفاده قرار می‌گرفت. روغن خراطین مناسب و خوب باید حاوی ۹۶ درصد روغن کرم ایزینفتیدا باشد که خود این روغن حاوی ۹۶٫۲% الانتئین و مواد زیادی کلاژن ساز و پروتئین است.

در کل در روغن‌های خراطین از روغن زالو نیز، به خاطر دارا بودن مواد کلاژن ساز استفاده می گردد. درصد ترکیب روغن زالو با روغن کرم ایزینفتیدا نباید بیشتر ۱ به ۵۰ بیشتر باشد و اینکه روغن خراطین اصل، غلیظ و دارای بوی نامطبوعی است که معمولا با هر نوع پوستی سازگاری دارد و خیلی راحت جذب پوست می‌شود.

 

خواص و کاربردهای روغن خراطین

قبل از اینکه بخواهیم به سراغ مدت زمان تاثیر روغن خراطین  برویم و ببینم چگونه می توان از آن استفاده نمود بهتر است ببینیم این روغن فوق العاده چه خواص درمانی و زیبایی برای انسان به همراه دارد.

 

حجم دهی اندام

روغن خراطین، باعث افزایش سایز و حجم اعضای بدن می شود و مهم ترین و بهترین خاصیت این روغن: باعث افزایش حجم لب، گونه، سینه و باسن هم در خانم‌ها و هم در آقایان می شود. همچنین، برای افزایش طول و قطر آلت جنسی آقایان نیز بسیار مؤثر است.

رفع گودی زیر چشم با روغن خراطین

از روغن خراطین، برای رفع گودی چشم نیز استفاده می کنند. برای این کار کافی است زیر چشم خود را به کمک چند قطره از روغن خراطین به طور روزانه ماساژ دهید.

از بین بردن خط اخم، خنده و چین و چروک

روغن خراطین، یکی از اصلی‌ترین موادی است که در کرم‌های رفع چین و چروک استفاده می‌شود و بسیار موثر است. این روغن باعث ایجاد شفافیت و درخشندگی در پوست می‌شود و موجب ایجاد پوستی نرم و لطیف می شود. قبل از مصرف این روغن، ابتدا پوست خود را به خوبی شستشو دهید و خشک کنید. بعد به مدت ۱ دقیقه ناحیه مورد نظر را به وسیله انگشتان خود ماساژ دهید تا کمی گرم شود.

می‌توانید از حوله داغ نیز استفاده کنید. سپس چند قطره روغن خراطین را بر روی ناحیه مورد نظر بریزید و به مدت ۵ دقیقه صورت خود را به حالت دورانی ماساژ دهید. از این روش به مدت ۲ هفته و حداقل روزی یک بار انجام دهید تا به نتیجه مورد نظر برسید.

روغن خراطین و افزایش حجم بدن در ورزشکاران

می توان از روغن خراطین به جای  مکمل‌ها و دارو‌های شیمیایی در فرم دهی بدن و افزایش سایز استفاده کرد. این روغن یکی از روش های طبیعی، بی‌خطر و مؤثر است. برای فرم دهی بدن، افراد به مرور زمان دچار افتادگی و شل شدن اعضای بدن خود می‌شوند.

برای بهبود این مشکل، استفاده از روغن خراطین بهترین گزینه است. موقع استفاده از روغن خراطین، باید بدانید که موارد مختلفی برای روغن خراطین و استفاده از آن و بهره وری از خواص آن وجود دارد و همچنین، باید بدانید چگونه از این محصول استفاده کنید و در چه زمان هایی می توان روغن خراطین را مصرف کرد؟

 

مصرف آن بستگی به نوع نیاز شما از این محصول دارد. وقتی از روغن خراطین برای افزایش حجم لب ها و گونه ها استفاده می کنید باید نوع استفاده آن با زمانی که آن را برای فرم دهی و افزایش سایز سینه ها استفاده می کنید متفاوت است.

 

کلا از روغن خراطین باید در تایم شب و هنگام خواب استفاده کرد و مصرف آن اینگونه است که شما اول پوست خود را شستشو داده و خشک می کنید و مقداری از روغن را بر روی پوست خود مالیده و پس از ۴ الی ۵ دقیقه ماساژ دهید.

سپس اجازه دهید تا روغن بر روی پوست شما بماند و هنگام‌ صبح پوست خود را شستشو دهید. اما برای پوست های چرب  نیاز است تا پیش از خواب پوست خود را شستشو داده و از بروز آکنه و جوش جلوگیری کنید که این امر می‌تواند برای شما آزاردهنده باشد.

 

چه زمانی از روغن خراطین باید استفاده کنیم؟

استفاده از روغن خراطین بستگی به نوع پوست شما دارد، وقتی که دیدید پوست شما چرب است نیاز است تا ۲ ساعت قبل از خواب از این محصول استفاده کرده و هنگام خواب آن را از روی پوست خود با یک شوینده مخصوص پوست را  شستشو دهید تا از بروز جوش و آکنه جلوگیری کنید.

 

از روغن خراطین چگونه استفاده می شود؟

روغن خراطین، برای افزایش حجم لب، حجم آلت تناسلی، سینه ها و باسن استفاده می‌کنند. می‌توان قبل از خواب از این روغن استفاده کرده و بگذارید تا صبح بر روی پوست شما بماند تا به خوبی جذب شود تا اثرات شگفت انگیز خود را برجای بگذارد. در صورتی این روغن تاثیر دارد که شما از روغن خراطین اصل استفاده کنید.

 

قیمت روغن خراطین اصل

قیمت روغن خراطین به دلیل کمیاب بودن نوع کرم و همچنین سختی استخراج آن بسیار بالا است، پس اگر از روغن های ارزان قیمت استفاده کنید هیچ خواصی برای شما ندارند.

 

روش استفاده و مدت زمان تاثیر روغن خراطین

قبل از مصرف روغن خراطین باید ۱۰ دقیقه شروع به ماساژ دادن عضو مورد نظر کنید به طوری که رنگ پوست قرمز شود. بعد چند قطره (حدود ۵ قطره) از روغن خراطین بر روی قسمت های مورد نظر بریزید و به آرامی شروع به ماساژ دادن کنید تا روغن کاملا جذب پوست شود، زمان ماساژ حداقل ۵ و حداکثر ۱۰ دقیقه باشد و روزی ۲  بار انجام شود. طول درمان هم تقریبا ۶۰ تا ۷۰ روز است تا تاثیر خود را بگذارد. اما تاثیر گذاری بر روی هر فرد متفاوت می باشد.

نکته

برای حجم دادن طولی یا قطری نحوه ماساژ متفاوت است. چون ماساژ باید متناسب با اندام باشد: دورانی، پنی مور، پنی لس و یا تپ (ضربه‌ای). توجه کنید که مقدار زمانی که برای ماساژ اختصاص می‌دهید، مهم نیست.

بلکه مهم این است که روغنی که برای ماساژ بر روی عضو خود ریخته‌اید، باید به صورت کامل جذب شود. در طول دوره مصرف روغن خراطین باید آب زیاد بنوشید. توجه داشته باشید که روغن خراطین باید به مدت ۸ ساعت بر روی پوست بدن باقی بماند تا تأثیر مطلوب خود را بگذارد.

روغن خراطین عرضه شده در فروشگاه ایران خراطین ، کیفیت عالی و درجه یکی دارد و با اولین دوره مصرف به وضوح نتایج فوق‌العاده آن را خواهید دید.

خرید روغن خراطین اصل

پاسخ دهید