بزرگ شدن سینه و باسن با روغن خراطین

بزرگ شدن سینه و باسن با روغن خراطین

بزرگ شدن سینه با روغن خراطین

امروزه از روغن خراطین استفاده های مختلفی می شود. در طب سنتی نیز بزرگ شدن سینه با روغن خراطین بسیار رایج است و امروزه شایع ترین مورد استفاده از روغن خراطین محسوب می شود. نحوه استفاده از روغن خراطین و همچنین استفاده مداوم در دوره مصرف روغن خراطین، برای گرفتن نتیجه در این امر بسیار اهمیت دارد. ماساژ مرتب روغن خراطین روی سینه ها باعث افزایش حجم و فرم زیبای سینه ها می شود. البته باید خرید روغن خراطین را از مرکز معتبری انجام دهید تا محصول شما اصل و خال باشد. بزرگ شدن سینه با روغن خراطین  باعث شده است که این محصول یک جایگزین منحصربه فرد برای همه شیوه هایی است که دارای عوارض بسیار می باشند. البته این روغن علاوه بر حجم دهی سینه ها برای افزایش سایز سایر اندام ها مثل باسن، لب، گونه ها و آلت تناسلی آقایان مورد استفاده قرار می گیرد.

تاثیر مصرف روغن خراطین

روغن خراطین از قدیم که در بین استفاده کنندگان این محصول به یک روغن جادویی معروف می باشد.

این روغن حجم دهنده از فواید جادویی بهرمند است که می تواند شما را به اندام مطلوب خود نزدیک کند.

در واقعا این روغن دارای خواصی است که:

بعد از مدتی استفاده و با توجه به ماساژ های لازم، جریان خون در قسمت موردنظر از بدن را تغییر می دهد.

این روغن باعث بیشتر شدن حجم و افزایش آن ها خواهد شد.

کسانی که روی اندام های خاصی از بدن خود از این روغن استفاده می کنند می توانند به آسانی تغییر شکل و ظاهر آن اندام ها را شاهد باشند. البته باید دوره مصرف روغن خراطین را جدی بگیرید و بی حوصله نباشید. در حال حاضر اکثر خانم ها زنان به دنبال شیوه های ایمن و کم خطر به منظور افزایش سایز سینه های خود هستند و استفاده از روغن خراطین یکی از بهترین روش هایی است که تاثیر خوبی در این رابطه دارد.

مواد تشکیل دهنده روغن خراطین

در صورتی که تصور می کنید که داشتن سینه های پر، باعث جذابیت اندام شما می شود،

روش هایی هستند که به کمک آن ها می توانید این ایده را عملی کنید.

یکی از شیوه های خانگی و بدون عارضه استفاده از آن در دوره مصرف روغن خراطین است.

روغن خراطین محصولی کاملا ارگانیک است که از نوعی کرم خاکی به اسم “ایزینیا فتیدا”در آزمایشگاه های مجهز و مدرن داروسازی استخراج شده و بدست می آید. روغن خراطین دارای ترکیبات اثربخشی است و حاوی میزان زیادی پروتئین و چربی های سودمند مثل امگا ۳ و امگا ۶ می باشد. درضمن کلاژن سازی بهترین تاثیر را در افزایش سایز سینه ها دارد. بزرگ شدن سینه با روغن خراطین  که حکم روغن حجم دهنده را دارد با افزایش گردش خون در این اندام باعث می شود تا نتایج مطلوب شما به زودی حاصل شود. داشتن سینه هایی با سایز معقول و مناسب، سبب می شود که بانوان حس خوبی نسبت به استایل خود داشته باشند. در خرید روغن خراطین دقت کنید که با پرداخت هزینه اندک محصول تقلبی نگیرید.

افزایش سایز سینه های خانم ها

امروزه استعمال محصولات مختلف حجم دهنده سینه که کلیه آن ها دارای مواد شیمیایی است چندان مورد پسند خانم ها نیست و از آنجایی که بعضی از خانم ها از انجام تکنیک های مدرن پزشکی زیبایی مثل عمل جراجی، پروتز و … می ترسند سعی می کنند تا با شیوه های طبیعی سینه های خود را حجم دهند. داشتن سینه های سفت تر و بزرگتر سبب میشود لباس مجلسی و یا سایر لباس بر روی تن بهتر به چشم آید اما لازم است بدانید که بعضی از مواد با ترکیبات شیمیایی که مورد استفاده قرار می گیرند علاوه براینکه باعث افزایش دائمی سایز سینه نمی شوند بلکه عوارض جانبی مثل لک ها پوستی، تغییر رنگ، خارش، سوزش نیز از خود برجای می گذارند. بنابراین استفاده از محصول ارگانیک با هزینه ای بسیار پایین مانند روغن خراطین به عنوان یک شیوه غیرتهاجمی و ایده آل می تواند تاثیرگذاری خوبی داشته باشد.

در واقع این روغن خراطین است که با دیگر محصولاتی که در بازار عرضه می شود کاملا فرق دارد و دارای عوارض جانبی نیست.

 بزرگ شدن سینه با روغن خراطین

قطعا در جریان هستید که یکی از بزرگ ترین مشکلات و مسائلی که خانم ها با آن دست و پنجه نرم می کنند این است که سینه های بزرگ و سفت داشته باشند. اگر سینه های یک دختر بعد از سن بلوغ همچنان کوچک باشند و رشد نکرده باشند در استایل او بسیار تاثیر منفی دارد. در صورتی که شما نیز جزو آن گروه از افراد هستید که از افزایش سایز سینه های خود آزرده خاطر هستید و افتاده بودن سینه ها باعث از دست رفتن اعتماد بنفس شما شده است از استفاده روغن خراطین غفلت نکنید. یکی از روش های حجم دهی و فرم دهی سینه ها، بزرگ شدن سینه با روغن خراطین اصل است که نقش تاثیرگذاری در افزایش سایز و جلوگیری از شل شدن سینه ها دارد.

شما به منظور بهرمندی از سینه هایی با فرم زیبا باید از خواص روغن خراطین بهره مند شوید.

فقط باید مقداری از این روغن طبیعی درجه یک را هر روز روی سینه بریزید و ماساژ دهید.

این محصول جادویی به آسانی جذب بافت پوست می شود و تاثیرات خود را نشان می دهد.

 آیا استفاده از روغن خراطین محدودیت سنی دارد؟

بله.

توصیه می شود به مسئله سن توجه زیادی داشته باشید.

سعی کنید در سن مناسبی به سراغ استفاده از روغن خراطین بروید.

همانطور که آگاهیید رشد سینه ها در دختران تا وقتی که به سن بلوغ برسند، ادامه دار است.

بنابراین دلیلی ندارد دختران پیش از رسیدن به سن بلوغ دغدغه کوچیکی سینه های خود را داشته باشند.

نیازی نیست دختران کم سن و سال به فکر استفاده از روغن حجم دهنده سینه باشند.

بزرگ شدن سینه با روغن خراطین و استفاده از این محصول برای خانم هایی پیشنهاد می شود که مرحله بلوغ را پشت سر گذاشته اند اما با عدم رشد سینه ها رو به رو شده اند. همچنین بانوانی که بعد از حاملگی افزایش وزن داشتند یا در دوران شیردهی، سینه های آن ها فرم طبیعی خودشان را از دست داده اند می توانند با استفاده از روغن خراطین، فرمی جذاب و زیبا را برای سینه ها ایجاد کنند.

نحوه استفاده از روغن خراطین برای حجم دهی سینه ها

اول باید سینه های خود را با آب و صابون شستشو دهید تا روزنه های پوست کاملا باز شود.

بعد از شستشو و خشک کردن سینه ها، به آهستگی و برای یک ربع سینه هایتان را ماساژ دهید.

به اندازه ای ماساژ دهید تا رنگ پوست قرمز شود.

سپس کمی روغن خراطین را برروی سینه ها ریخته و آرام بمالید تا روغن کاملا درون بافت پوست برود، زمان ماساژ باید دست کم ۷ دقیقه تا یک ربع باشد و روزی دو مرتبه انجام شود. پس از انجام دادن مرحله بالا ۵ دقیقه لباس نپوشید تا هوا بخورد، پس از ۵ دقیقه یک کمپرس سرد روی سینه ها بگذارید تا روغن کاملا جذب شده و تاثیر بگذارید تا به مرحله تثبیت برسد.

۵ دقیقه بعد از اینکه کمپرس سرد گذاشتید لباس بپوشید و تا دوساعت بعد نشویید.

طریقه ماساژ سینه ها برای بزرگ شدن سینه با روغن خراطین

  • برای بیشتر شدن حجم سینه ها، ماساژ را با ایجاد فشار متمرکز با کف دستتان و روی مرکز سینه‌ها آغاز کنید.
  • ماساژ دور سینه را از خارج و به سمت داخل انجام دهید.

مطمئن باشید تا دست‌ های خود را از خارج بدن خود به طرف وسط و مرکز بدن تان حرکت دهید این روش ماساژ به فرم گرفتن درست سینه ‌ها در طول زمان کمک می کند. این حرکت را هر مرتبه ۲۰ بار انجام دهید.

  • حرکت را تغییر داده و این دفعه دست‌ها را زیر بازو‌ها گذاشته و از زیر بازوان به طرف بالا و رو به طرف مرکز بدن و داخل ماساژ را انجام دهید. این حرکت باعث می شود سینه های سفتی داشته باشید و سینه ها شل و افتاده نباشد.
  • با هر دو دست سینه ها را بگیرید و به طرف بالا و جدا بلند کنید.
  • دوباره با کف دست هایتان روی سینه‌ها فشار وارد کنید اما این بار سطح فشار را کمتر کنید و از سینه ‌ها را به سمت بالا یا داخل حرکت ندهید. این گام کمک رسان بازگشت بافت‌ های سینه به مرحله آرامش است.

دوره مصرف روغن خراطین

شاید برای شما سوال باشد که برای بزرگ شدن سینه با روغن خراطین دوره مصرف روغن خراطین باید چقدر باشد؟ حتما به این مسئله باید دقت داشته باشید که نحوه استفاده از روغن خراطین به درستی رعایت کنید و حتما روغن حجم دهنده خراطین را باید به اندازه کافی و مرتب و مداوم استفاده کرد. حداقل دوره استفاده از روغن خراطین برای نتیجه گرفتن ۳ هفته است که البته توصیه می شود برای گرفتن نتایج بهتر حتما تا حداقل سه ماه و حداکثر یک سال از آن استفاده کنید.

از هفته سوم استفاده از روغن خراطین ، تغییرات به وضوح قابل مشاهده است.

با رویت نتایج اولیه، به مصرف ادامه دهید تا به هدف مورد نظر خود برسید.

بررسی تغییرات حاصل از استفاده روغن خراطین

اگر به منظور بزرگ شدن سینه با روغن خراطین یک دوره به صورت مرتب از این محصول استفاده کردید

حال می خواهید بررسی کنید که حجم سینه های شما به چه میزان چقدر تغییر داشته است.

بنابراین باید بسته به سایز سوتینی که درحال حاضر استفاده می کنید این مسئله را تشخیص دهید.

البته توصیه می شود پیش از شروع دوره درمان از سینه های خود عکس بگیرید و بعد از دوره استفاده از روغن خراطین نیز مجدد با همان پوزیشن عکس برداری کنید، سپس تصاویر را مقایسه کنید تا تغییرات را به طور کامل ببینید. بررسی نتایج بدست آمده از روغن حجم دهنده سینه اگر که یک ماده خالص را مورد استفاده قرار داده باشید سریع است و اگر روغن ناخالصی باشد بدون تردید بازه زمانی طولانی را برای کسب نتایج دلخواه و موردنظر باید طی کنید. شما با استفاده از روغن خراطین اصل و خالص علاوه بر افزایش سایز سینه ها، نقش چشمگیری در زیبایی آن ها خواهید داشت. یکی از فواید روغن خراطین این است ک میزان چین و چروک های پوستی را کاهش می دهد و به ویژه برای خانم های بالای ۵۰ سال که در دوران یائسگی هستند بسیار مفید و مناسب است.

خرید روغن خراطین

شما می توانید با خرید روغن خراطین و رعایت اصول نحوه استفاده از روغن خراطین، بدون احتیاج به جراحی بخش هایی از بدنتان را که تمایل دارید حجیم تر شوند بزرگ و حجیم نموده و بر جذابیت و زیبایی استایل خود بیفزایید.

باید بدانید برای بزرگ شدن سینه با روغن خراطین باید از خالص بودن این محصول اطمینان حاصل کنید.

خرید روغن خراطین اصل از کجا انجام شود؟

منظور از روغن خراطین تقلبی یعنی میزان غلظت آنها کم است،

بنابراین باید از مراکز معتبر این محصول را تهیه کنید و بررسی کنید که غلظت روغن خراطین بالا باشد.

روغن خراطین عرضه شده در فروشگاه ایران خراطین ، کیفیت عالی و درجه یکی دارد و با اولین دوره مصرف به وضوح نتایج فوق‌العاده آن را خواهید دید.

خرید روغن خراطین اصل
 

پاسخ دهید