افزایش سایز آلت تناسلی با روغن خراطین

افزایش سایز آلت تناسلی با روغن خراطین

افزایش سایز آلت تناسلی یکی از خواسته های هر مردی می باشد. از گذشته تا به امروز داشتن آلتی بزرگ یکی دغدغه های دوران نوجوانی تا میانسالی اقایان بوده است، یکی از دلایل اضظراب و عدم توانایی در برقراری ارتباط با جنس مخالف در دوران نوجوانی و جوانی را میتوان کوچک بودن آلت تناسلی دانست، کوچک بودن الت تناسلی باعث ترس و کاهش اعتماد بنفس آنها در برقراری ارتباط با جنس مخالف میشود. طبق تحقیقات صورت گرفته افرادی که آلت متوسط و یا بزرگی دارند از نظر روحی دارای اعتماد به نفس بیشتری نسبت به دیگران می باشند. در نتیجه با جنس مخالف خود با اعتماد بنفس بیشتری ارتباط برقرار کرده و در ایجاد رابطه موفق تر هستند.

ولی نکته ای که باید بهتون تذکر بدم الت بزرگ داشتن دلیلی بر رضایت جنسی بیشتر داشتن نیست. واژن خانم ها گاهی اوقات توان تحمل الت بزرگ را ندارد، در نتیجه ممکن است درد زیادی را برای شریک جنسیتان به همراه داشته باشد که باعث نارضایتی خانم ها از سکس میشود. اما اگر فکر میکنید الت شما نیاز به بزرگ شدن دارد با ادامه مقاله همراه ما باشید

اندازه آلت تناسلی مرد: چه سایزی طبیعی است؟

ترس از اینکه آلت تناسلی شما خیلی کوچک به نظر برسد یا برای رضایت شریک زندگی خود در طول رابطه جنسی بسیار کوچک باشد شایع است. اما مطالعات نشان داده اند که بیشتر مردانی که تصور می کنند آلت تناسلی آنها کوچک است، در واقع دارای آلت های اندازه طبیعی هستند.
اما اگر شما همینطور هستید نیاز زیادی به محصولات افزایش حجم آلت ندارید، اما اگر بخواهید از آن بهره ببرید باعث افزایش قطر آلت نیز می شود و نتیجه آن لذت بیشتر در رابطه جنسی است و همینطور باعث افزایش اعتماد به نفس شما نیز می شود.
اگر طول آلت تناسلی شما در حالت نعوظ حدود ۱۳ سانتی متر یا طولانی تر هم باشد اندازه آن طبیعی است و بزرگ کردن بیشتر با درد همراه است. اما با این محصولات می توانید قطر آلت که باعث لذت چندبرابری می شود بیشتر کنید.

با شریک جنسی خود صحبت کنید

شاید شکستن عادات قدیمی یا گفتگو درباره ترجیحات جنسی با شریک زندگی شما سخت باشد. اما ممکن است از جرقه ای که در زندگی جنسی شما شعله ور می شود شگفت زده شوید.

آیا اندازه سایز الت تناسلی برای خانم ها اهمیت دارد ؟

سوالی که بسیاری از مردان که نگران کوچکی آلت خود هستند از خودشان می پرسند و منبعی هم برای پاسخگویی به آن تحقیق نکرده و به عمل نیامده این است که :

در حالی که در ظاهر، تعداد بسیاری از زنان ادعا می کنند که اندازه آلت آقایان برای آن ها اهمییتی زیادی ندارد، اما این نصفی از ماجراست. در یک نظرسنجی که درآمریکا و سال ۲۰۱۶ به صورت ناشناس از میان ۷۰۰ هزار نفر خانم مجرد و متاهل صورت گرفت، تعداد ۵۷۰ هزار نفر سایز آلت تناسلی را معیار بسیار مهمی دانستند. اما این مساله بدین معنا نیست که آلت تناسلی کوچک اصلا نمی تواند نیاز های جنسی زنان را برطرف کند

اما اندازه سایز آلت برای برخی زنان بسیار مهم است. که جای نگرانی نیست! چون ما در ادامه روشی کاملا تضمینی برای بزرگ کردن آلت به شما معرفی خواهیم کرد

بزرگی بیش از حد آلت تناسلی آقایان خوب است ؟

قطعا خیر، بزرگی بیش از حد آلت تناسلی می تواند انعطاف بیش از حد نرمال به آلت تناسلی مردانه بدهد که این امر به خودی خود سبب خم شدگی بیشتر و در برخی مواقع شکستن آلت تناسلی می شود. یا حتی در موقعی که عمق تقریبی واژن حدود ۴.۵ اینچ است به آن صدمه وارد می شود.
اگر سایز آلت تناسلی مردان بیش ازحد معمول و نرمال بزرگ تر باشد قطعا مشکلاتی مثل عفونت واژینال شریک جنسی و در برخی موارد صدمات جبران ناپذیری را در پی داشته باشد. مخصوصا زمانی که زنان رابطه مقعدی را امتحان می کنند.

باید یادآور شد که در رابطه جنسی واژینال، قطر الت مهم تر از طول آن می باشد در نتیجه برای افزایش لذت جنسی همسرتان نیاز به افزایش طول الت خود ندارید و تنها با افزایش حجم آلت میتوانید به سطح رضایت بیشتری برسید

بزرگ کردن الت تناسلی :

شاید شما در تبلیغات ماهواره ای، اینترنت و سایت هایی که بزرگ کردن آلت مرد را با استفاده قرص، عمل جراحی، دستگاه های حجم دهنده و … که ادعا می کنند طول و قطر آلت را افزایش می دهد، شگفت زده شده باشید و قطعا قصد خرید پیدا کرده اید، اما سوالاتی در ذهن شما وجود دارد که ما در اینجا به برخی از سوالات شما می پردازیم.

  • آیا این درمان ها مؤثر است؟
  • درصورت بزرگ شدن آلت آیا تاثیر آن دائمی است؟
  • این روش ها عوارضی هم دارند؟
  • بهترین راه کدام است؟

در این مقاله از روش های بزرگ کردن آلت تناسلی مزایا و معایب آن از سیر تا پیاز برای شما صحبت کرده ایم!

نحوه بزرگ کردن آلت

روش های متعددی برای افزایش سایز الت ( پنیس) وجود دارد، از جراحی گرفته تا دارو ها و روش های دردناک کششی که همه این روش های می تواند عوارض جبرران ناپذیری برای شما به همراه بیاورد که در ادامه به این روش ها کامل می پردازیم

قرص و لوسیون

محصولات دارویی مانند قرص معمولاً حاوی ویتامین ها، مواد معدنی، گیاهان دارویی یا هورمون هایی هستند که فروشندگان آن ها ادعا می کنند آلت را بزرگ می کنند. با وجود ادعاهای چشمگیر آن ها باز هم هیچ شواهد بالینی مبنی بر کارکرد این محصولات وجود ندارد و حتی ممکن است برخی از آن ها نیز مضر باشند.
دانشگاه مریلند در ایالات متحده آزمایشاتی بر روی داروها انجام داد و از ترکیبات آن، به سرب ، سموم دفع آفات کشاورزی را یافت. پروفسور ویلی می گوید: “این داروها تنها به بدن مردان صدمه می زند. قرص ها و لوسیون ها فایده ای اثبات نشده دارند.
دستگاه های خلا و بزرگ کننده آلت مردان
پمپ های بزرگ کننده آلت تناسلی شامل قرار دادن لوله ای بر روی آلت تناسلی مرد و سپس بیرون آوردن هوا برای ایجاد خلاء است. خلاء خون را در آلت تناسلی بیشتر می کند و باعث تورم و افزایش قطر آن و افزایش چندبرابر در لذت جنسی می شود. دستگاه وکیوم مردانه گاهی اوقات در درمان کوتاه مدت ناتوانی جنسی استفاده می شود.

این مواد معمولاً حاوی ویتامین ها، مواد معدنی، گیاهان و یا هورمون هایی هستند که تولید کنندگان ادعا می کنند آلت را بزرگ تر می کنند. اما هیچکدام از این محصولات اثبات نشده و مبنای علمی نیز ندارند و حتی برخی ممکن است بسیار مضر بوده و عوارض جبران ناپذیری داشته باشند.

وکیوم
 

دستگاه افزایش دهنده کششی آلت تناسلی

این وسیله شامل قرار دادن یک قاب کششی کوچک شبیه به دستگاه وکیوم مردانه است، با تفاوت اینکه این وسیله به صورت کششی کار می کند بروی آلت تناسلی مرد برای کشش آن قرار می گیرد. نتایج خوبی از استفاده دستگاه های کششی گزارش نشده است و این دستگاه به راحتی می تواند به بافت های نعوظی شما آسیب برساند
پروفسور می گوید: “شواهدی وجود دارد که نشان می دهد دستگاه های کششی به ویژه در مردانی که اندازه آلت کوچکتری دارند، تأثیر می گذارد.” “بعضی از مردان به مدت ۶ ماه از دستگاه های کششی استفاده می کنند که اندازه آن به ۱-۲ سانتی متر افزایش پیدا کرده است.

روش Jelqing

Jelqing یک تمرین است که شامل کشیدن مکرر آلت تناسلی مرد با استفاده از انگشت شست، با هدف افزایش اندازه نعوظ است. هدف این است که تمرینات کشیدن باعث افزایش ظرفیت خون، و نعوظ آلت تناسلی مرد می شود که باعث افزایش طول و تیرگی آلت می شود. در این روش نیز با کشیدن زیاد و یا نادرست آلت، خطرات این روشه حاوی احتمال پارگی بافتی، اسیب به رگ ها و خون ریزی و دیگر مشکلات است.

جراحی آلت تناسلی

برخی از تکنیک های جراحی برای افزایش حجم آلت، تزریق مقداری چربی از قسمت دیگری از بدن به آلت تناسلی مرد است.
با این حال، مطالعاتی انجام شد که حاکی از نتایج نا امید کننده است و عوارضی از جمله: جای زخم، برآمدگی و عفونت ایجاد می شود.

پروفسور ویلی می گوید: استفاده از دستگاه وکیوم برای افزایش حجم آلت تناسلی نتایج بهتری نسبت به تزریق چربی داشته است. وی می گوید: “مشکل تزریق چربی این است که با گذشت زمان، بدن مجدداً آن را جذب می کند که می تواند منجر به بازگشت به اندازه اصلی آلت تناسلی شود.”

جراحی طول آلت

متداول ترین روش شامل برش رباط است که آلت را به پوست می چسباند. پزشک پیوند پوستی در پایه آلت تناسلی انجام می دهد تا طول اضافی نیز فراهم شود. اما این روش هم عوارضی همچون جای زخم، عفونت، دوران طولانی لقاحت

لیپوساکشن

برای مردانی که شکم بزرگی دارند، لیپوساکشن عمل جراحی است که برای از بین بردن چربی در زیر شکم، می تواند آلت تناسلی آن ها را بزرگتر نشان دهد. از بین بردن چربی اضافی در اطراف ناحیه شکم باعث می شود که آلت تناسلی تا حدی بزرگ تر شده برجسته تر به نظر برسد.

پروفسور ویلی می گوید: “لیپوساکشن در کوتاه مدت می تواند باعث افزایش تا حدود ۲ سانتی متر طول شود، اما اگر بیمار دوباره وزن خود را اضافه کند، چربی به همان ناحیه شکم برمی گردد.” این روش می تواند باعث افزایش قابل توجهی از حجم آلت شود، اما برای این که در طولانی مدت پایدار باشد، مردان باید رژیم خود را رعایت و مرتب ورزش کنند.

با این حال، لیپوساکشن نیز مانند دیگر روش ها عوارض جانبی به همراه دارد. عوارضی همچون جای زخم، عفونت، دوران لقاحت طولانی، هزینه سنگین

عمل لیپوساکشن چیست؟

لیپوساکشن یک روش زیبایی است که برای برداشتن و از بین بردن چربی بدن استفاده می شود. این عمل شامل برداشتن چربی از نقاط مختلف بدن است که به سختی از طریق ورزش و یک رژیم غذایی سالم از می سوزند و از بین می روند. این کار در مناطقی از بدن انجام می شود که ذخایر چربی درآن جا بیشتر است، مانند باسن، ران و شکم.

مطالعات مربوط به تکنیک های جراحی موجود برای بزرگ تر کردن آلت تناسلی منجر به نتایج متفاوتی در ایمنی، اثربخشی و رضایت بیمار شده است.
در بهترین حالت جراحی ممکن است نیم اینچ (۱ سانتی متر) به ظاهر آلت تناسلی اضافه کند اما طول واقعی آلت را تغییر نمی دهد. در بدترین حالت، جراحی می تواند منجر به عوارضی مانند عفونت ، جای زخم و از بین رفتن احساس یا عملکرد جنسی شود.

خرید وکیوم
 

وکیوم حجم دهنده آلت اقایان

از آنجا که این دستگاه ها خون را به آلت تناسلی می کشند و باعث حجم گرفتن آلت می شوند، بعضی اوقات برای درمان اختلال نعوظ استفاده می شود و بیشتر کاربرد دارند.
این حجم دهنده ها باعث می شود که آلت تناسلی به طور موقت بزرگتر به نظر برسد. اما استفاده بیش از حد آن را به شما توصیه نمی کنیم! شما می توانید به مدت ۳ تا ۴ ماه از آن استفاده کنید و رابطه ای لذت بخش داشته باشید.

نحوه استفاده از وکیم در هر بار مصرف:

  1. دو بار ۳۰ ثانیه
  2. دو بار یک دقیقه
  3. دو بار ۲ دقیقه

اما این سوال پیش می‌آید که راه چاره چیست؟

ابو علی سینا پزشک، دانشمند، فیلسوف، منجم، نویسنده، ریاضیدان، شیمیدان و… بزرگ قرن چهارم هجری و مشهور به ابن سینا، پورسینا و شیخ الرئیس، با علم فراوان خود و تحقیقات بسیار پی به کشف و تولید یک روغن بسیار گرانبها و ارزشمند شد به نام خراطین که با نوعی از کرم خاکی تهیه می‌شود و تا به امروز همچنان ‌طرفداران بسیار زیادی دارد و همچنان مورد استفاده قرار می‌گیرد و این یعنی شگفتی تمام که یک محصول طی این همه قرن همچنان پا برجا باشد.

ویژگی های روغن خراطین اصل

روغن خراطین، به دلیل تاثیرگذاری ثابت شده اش و نتایج حیرت انگیزش در این سال ها دچار هیچ گونه تغییر و تحولی نشده است و با همان فرمول و شیوه ای که ابو علی سینا دستور آن را به جا گذاشته است همچنان تولید می‌شود. روغن خراطین اصل، رنگ قهوه‌ای تیره و بوی نامطبوع و تندی دارد که ناشی از ترکیبات آن می‌باشد.

بعد از چند روز تغییرات را می‌توان دید؟

اولین تاثیرات و نتایج روغن خراطین در کمتر از یک ماه خود را نشان می‌دهد و طول دوره کامل آن بستگی به حجم و سایزی دارد که شما خواهان آن هستید. اما دوره متوسط آن شش ماه و دوره کامل آن یک سال می‌باشد.

باید چگونه از روغن خراطین استفاده کنیم؟

این روغن را باید روزی دو الی سه بار به صورت موضعی استفاده کرد به این صورت که:

  • اول مکان مورد نظر را با آب و صابون شستشو می‌دهید تا منافذ پوست باز شوند.
  • دومین کار این است که پوست را ماساژ می‌دهید و خون رسانی را در آن ناحیه افزایش می‌دهید. در این مرحله می‌توانید از سشوار گرم استفاده کنید که بسیار مؤثر است.
  • در سومین مرحله شما باید مقداری از روغن را بر روی موضع بریزید و آن را ماساژ دهید تا به خوبی جذب پوست شود.
  • مرحله چهارم این است که به مدت ۲ الی ۳ ساعت روغن خراطین را بر روی پوست باقی بگذارید.
  • و آخرین مرحله آن است که محل را شستشو دهید.

شما باید هر روز بدونه وقفه و فاصله تا اتمام دوره روزی دو الی سه بار این مراحل را طی کنید تا از نتیجه بی‌نظیر این روغن حیرت زده شوید.

ما بهترین و باکیفیت ترین روغن ممکن را برای شما آماده سازی کرده‌ایم تا شما عزیزان از این محصول فوق العاده بهترین نتیجه را ببرید.

کیفیت روغن خراطین ما به حدی بالا است که شما با کمترین شناخت و دانشی از این روغن به راحتی اصل بودن آن را تشخیص می‌دهید.

ما در حجیمنو به این اطمینان داریم که هر مشتری صدها مشتری است زیرا با ارائه محصول باکیفیت ما را به ده‌ها و حتی صدها نفر معرفی می‌کنید و این بزرگترین تبلیغات ما در عرصه فروش است «اصل بودن کالا»

خرید روغن خراطین اصل
 

پاسخ دهید