افزایش حجم عضلات بدنسازان با روغن خراطین

حجم دهی به عضلات بدن با روغن خراطین

حجم دهی به عضلات بدن با روغن خراطین

در مورد خواص روغن خراطین برای بدنسازان چیزی می دانید؟ در این مقاله تصمیم داریم تا در مورد اهمیت روغن خراطین برای بدنسازان صحبت کنیم و این که چطور این روغن گیاهی عمل می کند. برای آن که با راه های افزایش عضله با روغن خراطین آشنا شوید این مقاله را تا آخر بخوانید.
همان طور که می دانید اثر مکمل های شیمیایی برای افزایش عضله سازی بسیار مضر می باشد و عوارض جانبی زیادی دارد که اصلا توصیه نمی شود. داروهای گیاهی مثل روغن خراطین اصلی که از فروشگاه معتبر خریداری شود می تواند بدون هیچ عوارضه‌ای شما را به خواسته مورد نظرتان برساند.
عضلات مردان و سینه زنان دارای بافت اسفنجی می باشد که بزرگ کردن آنها به وسیله روغن خراطین و ماساژ بسیار موثر بوده و این عمل باعث تولید استروژن می شود. این کار واکنشی شبیه دوران بلوغ را در بدن زنان و مردان انجام می دهد.
این اتفاق فقط در قسمت سینه نمی افتد و شما در هر قسمت بدن که از روغن خراطین استفاده کنید نتیجه سفت شدن و برزگ شدن را خواهید داشت. افزایش عضله با روغن خراطین بسیار آسان تر از روش های دیگر است.

تاثیر روغن خراطین برای بدنسازان

مردان برای عضلات سینه، بازو و پاها می توانند در کنار ورزش از ماساژ روغن خراطین استفاده کنند تا نتیجه اساسی از آن بگیرند. وقتی یک بدنساز تصمیم به حجم گرفتن می گیرد بدون شک ورزش های اصولی انجام می دهد و در کنار آن از روغن خراطین استفاده می کند. عضلات با توجه به نوع ورزش به صورت اصولی حجم می گیرد. در اصل روغن خراطین جایگزین خوبی برای مکمل های شما می باشد و مزیت این روغن نسبت به مکمل ها، بی ضرر بودن آن می باشد.

افزایش عضله با روغن خراطین بسیار آسان تر از روش های دیگر است.
توصیه می شود برای حجم دهی عضلات از روغن خراطین استفاده کنید چرا که مردم عادی از زمان ابو علی سینا که آن را کشف کرده تا به امروز از این محصول نتیجه گرفته‌اند، پس شمایی که در کنار ورزش از آن استفاده می کنید بدون شک سریع تر و بهتر نتیجه می گیرید.

روش استفاده برای افزایش عضله با روغن خراطین

در مرحله اول اگر بعد از حمام و یا شستن ناحیه مورد نظر از آن استفاده کنید بسیار مؤثرتر می‌باشد.

در مرحله دوم پوست قسمت مورد نظر را خوب ماساژ دهید تا خون رسانی در آن ناحیه افزایش یابد و برای کمک کردن به این منظور می‌توانید از سشوار هم کمک بگیرید و ناحیه مورد نظر را به مدت ۵ الی ۷ دقیقه گرم کنید.

در مرحله سوم چند قطره از روغن خراطین را بر روی دست خود ریخته و آن را بر روی قسمتی که مد نظر است به صورت دورانی ماساژ دهید. این کار را روزانه ۲ بار انجام دهید و دو ساعت بعد آن را شستشو دهید. بدون شک اگر از روغن خراطین اصل استفاده کنید نتیجه بسیار خوبی را میگیرید و این روغن به محبوب ترین راه برای حجم دهی به عضلاتتان تبدیل می‌شود.

توجه:

روغن خراطین طبع گرمی دارد و در افراد با طبع بسیار گرم ممکن است جوش ایجاد کند. افرادی که طبع گرم دارند بهتر است در زمان استفاده از روغن خراطین از عرقیات گیاهی با طبع سرد مثل شاهتره، کاسنی و بهارنارنج و یا ماسک پوره، ورق سیب، سیب‎‌زمینی و خیار استفاده کنند تا باعث جوش های احتمالی نشوند.

افزایش عضله با روغن خراطین بسیار آسان‌تر، سریع‌تر، کم عارضه‌تر و به صرفه‌تر از روش‌های دیگر است و همه اینها به لطف ابو علی سینا حکیم و دانشمند بزرگ قرن چهارم هجری است.
اولین نتیجه‌های روغن خراطین در کمتر از یک ماه قابل دیدن است و دوره کامل استفاده از این روغن ۶ ماه الی ۱ سال است.

همین الان روغن خراطین اصل و باکیفیت را از سایت ایران خراطین که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می‌کند را با خیال راحت سفارش دهید.

خرید روغن خراطین اصل
 

پاسخ دهید