آموزش تشخیص اصل بودن روغن خراطین

فرق روغن خراطین اصل و تقلبی

. بر کسی پوشیده نیست که بزرگ بودن سایز بعضی اندام ها مثل سینه، باسن، لب و گونه ها می تواند جذابیت فرد را افزایش دهد. اما افرادی که تمایل به افزایش حجم برخی اندام هایشان دارند چه باید بکنند؟ یک راه شناخته شده استفاده از عمل های جراحی است که علاوه بر هزینه بالا خالی از عارضه نیستند اما طبیعت برای رفع مشکل و رسیدن به اندام زیباتر راه حل بهتری دارد. روغن خراطین ماده ای شناخته شده در طب سنتی است که از گذشته های دور به منظور افزایش حجم اندام های مختلف بدن مورد استفاده قرار می گرفته است. این روغن جایگزین کم هزینه و بی خطری برای انواع روش هایی که امروزه در کلینیک های زیبایی انجام می شود شامل بوتاکس، جراحی، تزریق و … می باشد.

روغن خراطین به صورت موضعی استفاده می شود و قادر است حجم عضله را افزایش دهد. این روغن بهترین راه حل برای خانم هایی است که از سایز سینه خود راضی نیستند یا آقایانی که تمایل دارند آلت تناسلی بزرگ تری داشته باشند.

روغن خراطین از ترکیب کرم ایزینیا فتیدا (Eisenia fetida) با روغن های دیگر مثل روغن زیتون، کنجد و بادام به عنوان روغن پایه به دست می آید. هر چه خلوص کرم در محصول نهایی بیشتر باشد اثرگذاری آن بالاتر است. روغن خراطین اصل حاوی امگا 3-6-9، پروتئین، کلاژن، ویتامین ای، آلانتونین و گلیسرین است که به سرعت جذب پوست می شود و برای آن بسیار مفید است.

خواص روغن خراطین

ماساژ دادن موضعی روغن خراطین با افزایش خون رسانی به عضله موجب افزایش حجم آن می شود. این روغن با بهبود گردش خون حتی می تواند درد مفاصل و دردهای روماتیسمی را نیز بهبود دهد. روغن خراطین علاوه بر حجم دهی موضعی عضلات برای پوست و مو نیز مفید است. برخی از خواص این روغن عبارتند از:

  • جوان سازی و افزایش شفافیت پوست
    روغن خراطین یک جایگزین موثر و کم هزینه برای بوتاکس است. با استعمال این روغن در نواحی پیشانی و خطوط لبخند می توانید ظاهر جوان تری داشته باشید. این روغن علاوه بر رفع چین و چروک و جوان سازی پوست، آن را شفاف و درخشنده نیز می کند، حتی قادر است لکه های پوستی را نیز از بین ببرد.
  • افزایش سایز سینه
    روغن خراطین جایگزین بهتری برای جراحی و ژل های شیمیایی است. زیرا عمل جراحی علاوه بر هزینه بالا خالی از عوارض نیست و ژل های حجم دهنده نیز به خاطر ترکیبات شیمیایی می توانند حساسیت زا و دردسرآفرین باشند. روغن خراطین به روشی طبیعی و موثر بدون عوارض و با هزینه کم شما را به سایز دلخواهتان می رساند.
  • افزایش حجم لب و گونه ها
    روغن خراطین بهترین روش برای گونه گذاری و افزایش حجم لب ها می باشد.
  • افزایش سایز آلت تناسلی مردان
    کوچک بودن آلت تناسلی می تواند برای یک مرد مایه ناراحتی های بسیار باشد. روغن خراطین با افزایش سایز آلت تناسلی می تواند داشتن یک زندگی خوب و نرمال را برای این گونه افراد هموار کند. آقایانی که سایز آلتشان مناسب است اما تمایل به داشتن آلتی بزرگتر دارند نیز می توانند از قابلیت های این روغن بهره مند شوند. این مساله می تواند اعتماد به نفس آقایان را افزایش دهد و آرامش روانی برای آن ها به ارمغان بیاورد. روغن خراطین به خاطر افزایش خون رسانی موجب افزایش توانایی جنسی نیز می شود.
  • کمک به تقویت و رشد موها
    روغن خراطین دارای ترکیبات مفید و موثری برای مو است. استعمال این روغن بر روی موها باعث استحکام بخشی و لطیف شدن آن ها می شود.
  • روغن خراطین برای چاقی صورت
    روغن خراطین برای افرادی که از لاغری صورت خود رنج می برند و از هیچ روشی جواب نگرفته اند نیز راه کاری عالی است.

تشخیص روغن خراطین اصل

روغن خراطین اصل دارای ویژگی هایی است که با دانستن آن ها می توانید از خرید روغن قلابی اجتناب کنید. روغن خراطین اصل هنگام استعمال موجب افزایش خون رسانی به محل مورد نظر شده و باعث گرم شدن موضع می شود. این روغن در صورت استفاده مکرر حجم عضله را افزایش می دهد و نباید از آن انتظار تغییر حجم فوری داشته باشید. تورم فوری ناحیه مورد نظر نشانه استفاده از ترکیبات کورتونی در محصول و تقلبی بودن آن است.

روغن خراطین اصل چه رنگیه؟

روغن خراطین اصل رنگ قهوه ای تیره دارد. روغن های خراطینی که در بازار به رنگ های بی رنگ، روشن یا زرد و شرابی عرضه می شوند اصل نیستند. روغن خراطین اصل به شکل دوفاز است و خرده های کرم Eisenia fetida که وزن بیشتری دارند به صورت ته نشین در آن وجود دارند.

غلظت روغن خراطین اصل

روغن خراطین اصل غلظت بالایی دارد. این روغن از روغن های معمول و شناخته شده مثل روغن کرچک، روغن زیتون و روغن کنجد غلظت بیشتری دارد.

بوی روغن خراطین اصل چگونه است؟

روغن خراطین بوی نامطبوع تند و گرمی دارد. افرادی که به بوی روغن عادت ندارند روزهای اول ممکن است احساس ناراحتی کنند اما به مرور زمان شامه فرد به بو عادت کرده و قابل تحمل می شود.

روش مصرف روغن خراطین

مصرف روغن خراطین هیچ دشواری و نکته خاصی ندارد. کافی است ناحیه مورد نظر را شستشو کرده و پس از خشک شدن چند قطره از روغن را روی آن ریخته و به آرامی به مدت 3 تا 4 دقیقه ماساژ دهید سپس یک دستمال که با آب سرد خیس شده است را روی آن قرار دهید. برای رسیدن به نتیجه لازم است به مدت 40 روز تا 2 ماه هر روز این عمل را تکرار کنید.

نکات مهم

  • روغن خراطین در صورتی که در معرض نور قرار گیرد خواص خود را از دست می دهد بنابراین لازم است روغن را در بسته بندی تیره تهیه کنید یا آن را در جای تاریک نگه داری کنید.
  • افزایش و کاهش دما می تواند خواص روغن را کاهش دهد. بهترین دما برای نگه داری این روغن بازه 15 تا 30 درجه سانتی گراد می باشد.
  • روغن خراطین یک روغن سالم است و عوارضی ندارد. افرادی که پوست صورتشان چرب و جوش دار است باید بعد از 2 ساعت صورت خود را بشویند.
  • روغن خراطین فقط به صورت موضعی قابل استفاده است و نباید به صورت خوراکی مصرف شود.

همین الان روغن خراطین اصل و باکیفیت را از سایت ایران خراطین که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می‌کند را با خیال راحت سفارش دهید.

خرید روغن خراطین اصل

 

پاسخ دهید