آشنایی با خواص بی نظیر روغن زالو اصل

روغن زالو

. در این مطلب اطلاعاتی راجع به روغن زالو اصل در اختیارتان قرار می دهیم امیدواریم ما را تا انتهای این مطلب همراهی نمایید.

زالو چیست؟

زالو از نرم‌تنان آبزی است که در شالیزارها و مرداب‌‌ها زندگی می‌کند.

برخی از انواع زالو بسیار سمی و خطرناک هستند و بعضی از انواع زالوها مفید و آثار درمانی ارزنده‌ای دارند.

استفاده از زالو برای درمان برخی بیماری‌ها مانند خون‌رسانی دوباره به مناطقی از بدن که عروق وریدی آسیب دیده و یا بسته شده‌اند را زالو درمانی می‌گویند.

این درمان سنتی تاریخچه‌ای طولانی دارد و ابن سینا در کتاب قانونش به انواع زالو و زالوهای سمی اشاره کرده است.

خاصیت درمانی زالو در بزاق دهانش است که یک ماده ضد انعقاد به نام هیرودین دارد و موجب بازشدن گرفتگی رگ‌ها و افزایش خون‌رسانی به مغز و بدن می‌شود.

یکی دیگر از استفاده ها زالو استفاده از روغن این نرم تن آبزی می باشد.

روغن زالو چیست؟

روغن زالو (leech oil) از پودر زالوی خشک شده تهیه می شود.

خیلی از افراد روغن زالو را به اشتباه روغن خراطین هم می نامند.

دلیل این مسئله این است که در بسیاری مواقع چون ویژگی های هر دو روغن مشابه یکدیگر می باشد به صورت ترکیبی مورد استفاده قرار می گیرند.

از روغن زالو نیز همچون روغن خراطین در کتاب قانون ابوعلی سینا می باشد.

خواص روغن زالو کاملاً مانند خواص روغن خراطین است که از اصلی ترین دلایل استفاده از روغن زالو می توان به حجم دهندگی این روغن اشاره نمود.

روغن زالو اصل چگونه تهیه می شود؟

به میزان ۰/۵ کیلو زالوی خشک پودر شده را با یک کیلو روغن پایه ( روغن های گیاهی که طبیعت گرم دارند) مخلوط نموده و پودر شده‌ی جوز هندی و دارچین و میخک  به میزان مساوی و یک پنجم پودر زالو ، به آن اضافه شود.

همه با هم مخلوط گردیده و خوب تکان دهید و در داخل ظرفی شیشه‌ای به مدت شصت روز قرار داده و هر روز دو تا سه نوبت ، خوب تکان داده شود.

دقت داشته باشید که زالو های استفاده شده حتما سالم و بهداشتی و از آب های تمیز گرفته شده باشند.

مصرف روغن زالو به چه صورت می باشد؟

روزی یک تا دو مرتبه ابتدا محل مورد نظر را با صابون شستشو داده و سپس به مدت ۱۰ دقیقه با روغن زالو خوب ماساژ دهید.

پس از مصرف نیازی به شستشو نیست.

جذب پوست میشود فقط در بعضی نقاط بدن برای رعایت بهداشت ، بهتر است بعد از مصرف ، محل با صابون شسته شود.

این روغن هم برای خانم ها و هم آقایان فواید و خواص خود را دارد برای خانم ها استفاده از این روغن باعث افزایش هورمون تستسترون در بدن آنها خواهد شد مانند دوران بلوغ سینه آنها بزرگ تر و سفت تر می شود این روغن برای حجیم کردن گونه ها لب و باسن خانم ها معجزه می کند برای آقایان این روغن می تواند طول و قطر آلت جنسی آنها را افزایش دهد و قدرت نعوظ و همچنین توان جنسی آنها را به طرز شگفت انگیزی بالا ببرد این روغن از طریق پوست و ماساژ دادن جذب بدن می شود و باعث از بین بردن سلول های مرده بدن می شود و سلول های زنده را جایگزین آنها می کند و بافت ها و چربی ها را در آن موضع افزایش می دهد به طور کل کاربرد این روغن برای افزایش حجم و همچنین بزرگ کردن اعضای کوچک مانده بدن است.

کاربردهای روغن زالو اصل چیست؟

گونه گذاری

یکی از بهترین روش های طبیعی برای حجیم کردن گونه ها بخصوص در خانم ها استفاده از روغن زالو اصل می باشد.

گونه گذاری با روغن زالو روشی طبیعی و بدون عوارض برای برجسته شدن گونه ها بدون نیاز به تزریق چربی و یا قرار دادن پروتز در گونه ها می باشد.

این روش بهترین راه برای حجیم  شدن گونه ها بوده و ماساژ گونه ها با این روغن طبیعی سبب تغذیه سلول های پوستی در این ناحیه شده و در بازسازی و نوسازی سلول های این ناحیه تاثیر بسزایی دارد.

بزرگ کننده باسن

روغن زالو اصل که از روغن های طبیعی جهت حجم دهی می باشد برای بزرگ کننده باسن نیز کاربرد دارد و استفاده موضعی از آن در زنانی که از کوچکی باسن خود رنج می برند و علاقمند هستند تا این ناحیه از بدنشان حجیم تر شود می تواند مفید و ماثر باشد.

با استفاده از این روغن به مرور زمان می توان شاهد تغییرات چشم گیری در ایجاد باسن حجیم می باشد.

بزرگ كننده عضلات

استفاده از روغن زالو اصل برای حجم دهی عضلات به خصوص در آقایان بجای استفاده از آمپول ها و پودرها برای پرورش اندام بسیار مفید تر می باشد و استفاده از این روغن عوارض کمتری نسبت به مکمل های ورزشی دارد.

مکمل های ورزشی که در آن ها از مواد شیمیایی هم استفاده می شود می تواند عوارض جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد.

استفاده از روغن زالو اصل می تواند به مرور عضلات حجیم ساخته و عضلاتی قوی و استایل بدنی زیبایی برای ورزشکار بسازد.

حجم دهنده سینه ها

روغن زالو اصل برای حجم دهی سینه ها در خانم ها مورد استفاده قرار می گیرد و استفاده از آن برای افزایش سایز سینه ها روشی کاملا بی خطر و ایمن می باشد.

استفاده از این روش نسبت به روش های مثل کاشت پروتز سینه بسیار مفید و کم خطر تر می باشد و توصیه می شود برای جلوگیری از عوارض جراحی های سینه از روش طبیعی برای حجیم کردن سینه استفاده شود.

بزرگ كننده اندام جنسی آقایان

روغن زالو اصل دارای فرمولاسیون پیشرفته و بی نظیری است که موجب افزایش مدت روابط جنسی و پیشگیری از انزال زودرس می شود.

این روغن همچنین می تواند در افرادی که دچار کوچکی اندام مردانه خود هستند موثر بوده و استفاده موضعی از روغن زالو اصل در بزرگ شدن اندام این دسته از افراد و بهبود روابط جنسی سودمند است.

تحقیقات میدانی انجام شده نشان داده است مردانی که از این روغن استفاده نموده اند میل جنسی بیشتر و مدت زمان نزدیکی بیشتری با همسران خود داشته اند و میزان سفتی عضو تناسلیشان در مقایسه با قبل بسیار افزایش یافته است.

روغن زالو اصل چه عوارضی دارد؟

طبق تحقیق صورت گرفته روغن زالو به دلیل طبیعی بودن آن هیچگونه ضرر و عوارضی برای مصرف کننده به دنبال نخواهد داشت .

روغن زالو از کرمی که بدن آن پر از ویتامین ها و آنزیم های مفید تشکیل شده است به دست می آید .

این روغن در مقایسه با پروتز و جراحی های صورت گرفته ، کرم ها و پودر های شیمیایی که برای حجیم کردن و بزرگ کردن اعضای صورت و بدن مورد استفاده قرار می گیرند عوارض و ضرری ندارد.

عوارض روغن زالو در افرادی که تاکنون از این روغن استفاده نموده اند دیده نشده و به طور کلی می توان بیان کرد این روغن به علت دارا بودن ماهیتی طبیعی سراسر فایده و مزیت بوده و استفاده از آن عارضه خاصی را به همراه ندارد.

البته ممکن است افرادی که دچار پوست های بسیار حساس هستند در هنگام ماساژ پوست خود با این روغن طبی کمی قرمزی را در پوستشان مشاهده نمایند که معمولا در استفاده های بعدی این مشکل برطرف خواهد شد.

پاسخ دهید